نمایش 1–15 از 755 نتیجه

قهوه فوری گلد ۱۰۰گرمی

۳۰۰۰۰۰ تومان
برند: نسکافه/NESCAFE بالاترین تاریخ مصرف گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا ارسال سریع به سراسر کشور  

صابون لوکسCreamy Perfectionمقدار۸۰گرم بسته۶عددی

قیمت اصلی ۴۰۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۰۰۰۰ تومان است.
برند: لوکس/LUX بالاترین تاریخ مصرف گارانتی اصالت وسلامت فیزیکی کالا ارسال سریع به سراسر کشور  

کره بادام زمینی کرانچی جیف مقدار۴۵۴گرم

قیمت اصلی ۲۳۵۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۸۰۰۰ تومان است.

كره بادام زميني جیف کرانچی ( با خرده های بادام زمینی ) حاوي پروتئين بالايي بوده و ازين رو براي ورزشكاران بسيار مفيد است. و همچنين بدون گلوتن میباشد . حالا سوال اينجاست كه كره بادام زميني چاق كننده هستش يا باعث لاغري ميشه ؟ كه جوابش شايد براتون جالب باشه افاد چاق با مصرف كره بادام زميني قبل وعده هاي غذايي ميتوانند اشتهاي خود را كنترل كرده و از پرخوري جلوگيري كنند و مقدار قابل توجهي پروتئين به بدن خود برسانند،و در كوتاه مدت شاهد كاهش وزن خود باشند. افراد لاغر هم در طول روز با مصرف وعده اي و حساب شده كره بادام زميني در كوتاه مدت با افزايش وزن خوبي روبرو ميشوند. چربی‌های موجود در بادام‌ زمینی از نوع چربی‌های خوب هستند. به علاوه دارای فیتوسترول است که برای سلامت قلب و عروق مفيد است. همچنين، بادام ‌زمینی حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان به نام رزوراترول است که يك ترکیب ضدسرطانی است. ضد ديابت،ضد سرطان،ضد سنگ كيسه صفرا،ضد پوكي استخوان و …. بخشي از خواص كره بادام زميني است .

کره بادام زمینی جیف کرمی مقدار۴۵۴گرم

قیمت اصلی ۲۳۵۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۸۰۰۰ تومان است.
كره بادام زميني کرمی جیف حاوي پروتئين بالايي بوده و ازين رو براي ورزشكاران بسيار مفيد است. و همچنين بدون گلوتن میباشد . حالا سوال اينجاست كه كره بادام زميني چاق كننده هستش يا باعث لاغري ميشه ؟ كه جوابش شايد براتون جالب باشه افراد چاق با مصرف كره بادام زميني قبل وعده هاي غذايي ميتوانند اشتهاي خود را كنترل كرده و از پرخوري جلوگيري كنند و مقدار قابل توجهي پروتئين به بدن خود برسانند،و در كوتاه مدت شاهد كاهش وزن خود باشند. افراد لاغر هم در طول روز با مصرف وعده اي و حساب شده كره بادام زميني در كوتاه مدت با افزايش وزن خوبي روبرو ميشوند. چربی‌های موجود در بادام‌ زمینی از نوع چربی‌های خوب هستند. به علاوه دارای فیتوسترول است که برای سلامت قلب و عروق مفيد است. همچنين، بادام ‌زمینی حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان به نام رزوراترول است که يك ترکیب ضدسرطانی است. ضد ديابت،ضد سرطان،ضد سنگ كيسه صفرا،ضد پوكي استخوان و .... بخشي از خواص كره بادام زميني است .

شکلات صبحانه نوتلا ۳۵۰ گرمی

قیمت اصلی ۲۴۵۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۸۰۰۰۰ تومان است.
پیتر فررو یک شیرینی پز معروف از ایتالیا که با ترکیب فندق، شکر و مقدار کمی از یک نوع کاکائو کمیاب توانست ماده کرمی شکلی درست کند، وی نام این ترکیب را "گیندوجا" گذاشت. این ایده در اصل حاصل از کمبود کاکائو در زمان جنگ جهانی دوم بود. به مرور زمان این محصول تغییرات فراوانی یافت، به کرم شکلات تبدیل شد و سوپر کرما نام گرفت. فرزند پیتر فررو، میشل فرد نابغه ای که با آزمایش و خطا توانست دستور العمل  پدر خود را بهبود ببخشد و اولین شیشه ی کرم فندق و کاکائو را ایجاد کند او این محصول جدید را نوتلا نامید. طولی نکشید که نوتلا به آلمان راه یافت و مردم آلمان به سرعت عاشق این محصول شدند و با طراحی شیشه های مرغوب و بی نقص به معروف شدند آن کمک کردند امروزه فروشگاه های زنجیره ای این برند در سراسر جهان انواع محصولات، دسرها و نوشیدنی هایی که از نوتلا تهیه شده است را در اختیار مردم می گذارند که با استقبال بی نظیری روبرو شده است.

کاپوچینو ترابیکا بسته ۲۰ عددی

قیمت اصلی ۲۵۰۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۲۰۰۰۰ تومان است.

معرفی محصول :

برند ترابیکا Torabikaیک نام تجاری تولید قهوه و کافی میکس است که از زیرمجموعه های کمپانی مواد غذایی اندونزیایی مایورا Mayora محسوب می شود. محصولات ترابیکا از بهترین نوع قهوه عربیکا و روبوستا همچنین شکر قهوه ای، شیر و خامه درجه یک و طبیعی ساخته شده اند. کاپوچینوی ترابیکا از پرفروش ترین محصولات این برند است.

مسواک اورال-بی

۳۰۰۰۰ تومان
- سایز: متوسط 
- درپوش: ندارد  
- صادر کننده مجوزسازمان غذا و دارو - تمیز کننده کامل و عمیق
- ماساژ لثه
- تمیز کننده پلاک
- دارای زبانشویه

نخ دندان اسنشیال فلاس نعنایی ۵۰ متری ارال بی

۱۴۵۰۰۰ تومان

معرفی محصول نخ دندان اسنشیال فلاس ارال بی:

نخ دندان اسنشیال فلاس ارال بی حاوی عصاره نعناع بوده و بسیار خوشبو است. نخ دندان اسنشیال فلاس ارال-بی کمک زیادی به برطرف کردن بوی نامطبوع دهان و دندان میکند. نخ دندان اسنشیال فلاس ارال-بی دارای طول 50 متر بوده و نخ استفاده شده آن بسیار مقاوم در برابر ریش شدن، ساییدگی و پاره شدن است. با استفاده از نخ دندان اسنشیال فلاس ارال-بی از شر پلاک های میکروبی بازمانده از مسواک خلاص شوید.

NESTLE شکلات تلخ ۸۲ درصد ۶۵گرمی ۱۹۲۷ نستله

۷۸۰۰۰ تومان
معرفی محصول: شکلات نستله 1927 تلخ 82% با تلخی خیلی لایت از مدلهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار صنعت شکلات است. شکلات نستله 1927 تلخ 82% از باکیفیت ترین شکلات های تلخ و محصول شرکت نستله، یکی از بهترین تولید کننده های شکلات در جهان است.    

NESTLE شکلات شیری ۶۵ گرمی ۱۹۲۷ نستله

۷۰۰۰۰ تومان
معرفی محصول: شکلات نستله 1927 کلاسیک از مدلهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار صنعت شکلات است. شکلات نستله 1927 کلاسیک با طعم شیری، محصول شرکت نستله یکی از بهترین تولید کننده های شکلات در جهان است.

بوگیر ماشین ظرفشویی کلاسیک فینیش

۱۱۰۰۰۰ تومان

معرفی محصول بوگیر ماشین ظرفشویی کلاسیک فینیش:

با استفاده از بوگیر ماشین ظرفشویی، ماشین ظرفشویی شما همیشه عطر خوش پاکیزگی خواهد داد بدون آنکه روی ظرف ها عطر قوی و آزار دهنده ای بر جا بگذارد.

آدامس تریدنت با طعم اورچیتال

۴۹۵۰۰ تومان

معرفی محصول:

 Tri در اسم این آدامس به دلیل 3 آنزیمی هستند که رسوبات را از بین می‌برند و dent به خاطر طراحی آن برای سلامتی دندان (dental) است. آدامس Trident بدون قند و با زایلیتول (که باعث نگهداری از دندان می‌شود) شیرین شده است. زایلیتول وظیفه پایین آوردن و میزان کردن PH دهان را دارد.

آدامس تریدنت استوایی Trident Tropical Twist

۴۹۵۰۰ تومان

معرفی محصول:

اولین آدامس تریدنت در سال 1960 تولید شد. آدامس شیرینی که رسوب دندان‌ها را از بین می‌برد. Tri در اسم این آدامس به دلیل 3 آنزیمی هستند که رسوبات را از بین می‌برند و dent به خاطر طراحی آن برای سلامتی دندان (dental) است. آدامس Trident بدون قند و با زایلیتول (که باعث نگهداری از دندان می‌شود) شیرین شده است. زایلیتول وظیفه پایین آوردن و میزان کردن PH دهان را دارد. آدامس تریدنت معروفیت زیادی در دوست دندان بودن دارد و شیرینی آن هیچ ضرری برای دندان ندارد.

آدامس توت فرنگی تریدنت بسته۱۲عددی

۵۶۵۰۰۰ تومان

معرفی محصول:

اولین آدامس تریدنت در سال 1960 تولید شد . آدامس شیرینی که رسوب دندان‌ها را از بین می‌برد. Tri در اسم این آدامس به دلیل 3 آنزیمی هستند که رسوبات را از بین می‌برند و dent به خاطر طراحی آن برای سلامتی دندان (dental) است. آدامس Trident بدون قند و با زایلیتول (که باعث نگهداری از دندان می‌شود) شیرین شده است. زایلیتول وظیفه پایین آوردن و میزان کردن PH دهان را دارد. آدامس تریدنت معروفیت زیادی در دوست دندان بودن دارد و شیرینی آن هیچ ضرری برای دندان ندارد.

آدامس دارچین تریدنت بسته۱۲عددی

۵۸۰۰۰۰ تومان

معرفی محصول:

اولین آدامس تریدنت در سال 1960 تولید شد. آدامس شیرینی که رسوب دندان‌ها را از بین می‌برد. Tri در اسم این آدامس به دلیل 3 آنزیمی هستند که رسوبات را از بین می‌برند و dent به خاطر طراحی آن برای سلامتی دندان (dental) است. آدامس Trident بدون قند و با زایلیتول (که باعث نگهداری از دندان می‌شود) شیرین شده است. زایلیتول وظیفه پایین آوردن و میزان کردن PH دهان را دارد. آدامس تریدنت معروفیت زیادی در دوست دندان بودن دارد و شیرینی آن هیچ ضرری برای دندان ندارد.